Najnovije vijesti

HARLEY-DAVIDSON DARK CUSTOM MOTOCIKLI POKREĆU BUNTOVNIČKU DUŠU

02.09.2015

Započnite s tamnim platnom. Dodajte konjske snage i dušu. Zatim ga učinite svojim. Linija motocikala Harley-Davidson Dark Custom svodi motocikl na njegovu mehaničku srž, a iskustvo vožnje na buntovničku bit – potragu za slobodom i samoizražavanjem.

inline_g1b8d9d385f1d2371627bea848753ca9_

U 2016. godini Harley-Davidson utvrđuje svoju dominaciju kolekcije Dark Custom motociklima Iron 883™ i Forty-Eight,® svojeglavim strojevima koji pružaju autentično, pristupačno iskustvo novoj generaciji vozača. Kovani, prešani i obrađeni do minimalističkog savršenstva, modeli Iron 883 i Forty-Eight uravnotežuju funkciju i stil koji može biti samostalan ili izazvati požar inspiracije za prilagodbu.

“Uz kolekciju Dark Custom prihvaćamo ljepotu jednostavne motociklističke strukture," izjavio je Brad Richards, upravitelj odjela za stil tvrtke Harley-Davidson. “Riječ je o ljepoti matica i vijaka, čelika i gume te srca stroja koje čini Harley-Davidson V-Twin agregat. Kolekcija Dark Custom seže do naših korijena stiliziranja, ali i potiče vozače da krenu naprijed te Dark Custom motocikl učine samo svojim koristeći dodatnu opremu, genijalnost ili iskustvo vožnje."

Iron 883

Nadahnut nekadašnjim i današnjim bobberima izrađenima u garaži, novi model Iron 883 izrezan je i izbušen, namjerno pomalo sirov i nesređen. Odrezani branici, zamračen pogonski sklop i ispuh, "drag-bar" upravljač i jednostruko nabrana navlaka za sjedalo dočaravaju ogoljenu uličnu izvedbu. Rebrasti poklopac pročišćivača zraka potvrđuju autentičnost motocikla iskovanog od čelika. Uzorci rupa od metaka na štitniku remena, štitnici ispuha i nosač prednjeg branika odražavaju namjeru vozača da olakša motocikl.

Boje i završni premazi za Iron 883 odabrani su kako bi sakrili prašinu i prljavštinu uzrokovanu vožnjom i životom u gradskim sredinama, za vozače koji ne posjeduju ili ne žele posjedovati crijevo za polijevanje i prilazni put.

"Oduvijek sam imao viziju da će ovaj motocikl izgledati bolje uz malo prljavštine ili patine," rekao je Dais Nagao, viši stilist tvrtke Harley-Davidson koji je predvodio projekt dizajniranja modela Iron 883. "Brz je i okretan te potiče vozača da bude agresivan. Tijekom vožnje može zadobiti strugotine, ogrebotine ili druge znakove karaktera. To ne možemo izvesti u tvornici. To je privilegij vozača i postaje dio priče o motociklu."

Model Iron 883 pogoni agregat Evolution® V-Twin od 883 cc podešen tako da može odjuriti od semafora i pružiti zadovoljavajući učinak. Zamračen plutajući prednji kočioni rotor nadopunjuje naplatke od lijevanog aluminija od devet žbica s crnim završnim premazom i obrađenim istaknutim dijelovima koji smanjuju neovješenu težinu za gotovo četiri kombinirana kilograma radi poboljšanja udobnosti vožnje i upravljanja.

Vožnja i upravljanje dodatno su poboljšani novim vilicama i novim stražnjim amortizerima s progresivnim oprugama i ugrađenim prstenom za podešavanje s navojem koji olakšava vozaču kod podešavanja amortizacije kako bi odgovarala uvjetima na cesti ili masi putnika. Poseban ključ za podešavanje amortizera sklapa se ispod sjedala. Zadnje sjedište usklađeno s naboranom presvlakom sjedala bit će u ponudi originalnih dijelova i pribora Harley-Davidson®.

Model Iron 883 za 2016. godinu dolazi u četiri boje: Charcoal Satin, Black Denim i Olive Gold boja s logotipom na spremniku u obliku orla i štita ili boja Hard Candy Custom Gold Flake s detaljem plamena i crnim branicima.

Forty-Eight

Novi motocikl Forty-Eight ima mišićav stav. Velika prednja guma od 130 mm postavljena na vilice od 49 mm i učvršćena masivnim kovanim trostrukim obujmicama i aluminijskim osloncem za vilicu. Klasični "peanut" spremnik za gorivo od 8 litara stvara uzak, atletski struk. Izrezani branici otkrivaju gumu. Zahvaljujući savršenoj ravnoteži crne boje, boje spremnika i kroma, motocikl vizualno djeluje veoma smiono.

"Nizak upravljač i prednje nožne komande omogućuju vozaču modela Forty-Eight agresivno držanje, pa smo se oslonili na to kod definiranja stila," rekao je industrijski dizajner/stilist za tvrtku Harley-Davidson Ben McGinely, vodeći stilist na projektu. "Veliki prednji kotač je poput parnog valjka koji se spušta niz ulicu, a odlučili smo se na manji pročišćivač zraka od okruglog čelika i nešto kroma na ispuhu kako bismo privukli pažnju na agregat koji ispod "peanut" spremnika izgleda veći. Rekao bih da je tema ovog motocikla funkcionalna mišićavost."

Spremnik za gorivo sadrži vodoravne crte, što predstavlja povratak u stil 70-ih godina koji se danas ponovno javlja na custom motociklima. Linije se ponavljaju po cijelom motociklu, uključujući šavove sjedala, prorezane štitove ispuha, stražnji lančanik i štitnik remena. Novi lagani kotači od lijevanog aluminija sadrže devet žbica i čvrst završni premaz s obrađenim istaknutim dijelovima. Kombinacija stop lampe, stražnjih svjetala pozicije i pokazivača smjera omogućuju stražnjem braniku da izgleda uredno.

Nove vilice od 49 mm sadrže dizajn patrone koji je namješten tako da nadopunjava nove emulzijom punjene stražnje amortizere s progresivnim oprugama i ugrađenim prstenom za podešavanje s navojem. Kombinacija koja pruža vrhunsku, kontroliranu vožnju po najgrubljem gradskom kolniku. Ključ za podešavanje amortizera spremljen je ispod jednostrukog sjedala, koje je oblikovano tako da vozaču pruža cjelodnevnu udobnost.

Model Forty-Eight za 2016. godinu dolazi u četiri boje: Vivid Black, Billet Silver, Velocity Red Sunglo i Olive Gold. Opcije boja Hard Candy Custom uključuje Hard Candy Cancun Blue Flake i Hard Candy Gold Flake.

Natrag na prethodnu stranicu